Numero dos - my best trip

Den här utmaningen är jävligt svår, men jag gör ett tappert försök. Jag menar, det finns ju så många bra resor man varit på. Men om jag måste välja, så väljer jag självfallet min och Torstens båtluff i Greklandet. Trots våra 12 år som vänner så var detta vår första resa tillsammans. 20 dagar tillsammans i den grekiska ö-världen. Vi flög från Arlanda till Santorini där vi började resan mot Naxos, Paros och Antiparos och avslutade vår resa på Paros igen innan vår ca 20 timmars resa hemåt började. Jag tror jag aldrig har varit vaken så länge. När vi återvände i Falun hade vi varit uppe mer än 38 timmar. 
 
Hoppa i milshöga vågor till solnedgången på Naxos, sova på hårda färjegolv, mango, kackelackor, ridtur i bergen, utflykt upp i bergen, kalamaris, tsatsiki, 10 ton sand, snorkling, guppande båtar, värme, festival, söta kyrkor, snygga greker, härlig atmosfär, absolut vodka, våfflor. Listan kan göras hundra tusen mil till rymden och tillbaka. Detta är en resa jag ofta tänker tillbaka till. Lärde mig så sjukt mycket på den här resan och vi lärde oss även mycket av varandra. Vissa dagar gick vi verkligen varandra på nerverna, men gudars vad mycket tok vi hittade på. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Torsten

Jag tänker ofta tillbaka till den resan! skrattar för mig själv! hahah det var så härligt att komma fram till Naxos för att märka att vi precis hade kommit i tid till att bada till solnedgången! hahah det var barnsligt roligt! och dom här pojkarna som ba "EH!! EH!!" åt oss. hahahha vafäään! "ser man mina tuttar"?? hahahahahah ååh <3 Vi måste resa igen snart Lina!!!!

Svar: Eller hur!! Man kände sig som 10 igen och det var så underbart! Jag tycker vi åker så snart som möjligt igen.. när du har kommit hem hihi <333333333
None None

2013-03-07 @ 21:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0