Numero uno - all these years

Jag har ju ett sådant bloggbegär, men har inget att blogga om. Då blir det liksom lite problem. Så nu kom jag på den ultimata idéen att gå göra en såndär 30-saker-om-mig-lista, bara sådär. Linusarw goes loco. 

Well, som rubriken lyder... först ut är en relativt tråkig grej, men ändå ganska kul. Jag tänkte gå igenom hur jag sett ut genom åren. Så.. detta är jag från 2009-2012. Vill bara påpeka att jag har nog haft alla färger som finns på färgkartan, alla hårlängder och alla möjliga stilar. Jag behöver nog inte ens säga något om det, ni får bedöma själva. 
 
2009                                             2010                                               2010                                 2012

2012                                              2011                                                2009                              2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0