Inspiration

För tillfället är min insipiration ganska nollställd. Jag har ett bloggbegär men vet inte riktigt vad jag ska blogga om, det kanske märks lite.
 
Påtal om inspiration. Gjorde ett tappert försök i alla fall, det resulterade i att jag hamnade i min överfulla hårddisk. Jag har ju alltid varit den som har tagit fotograferandet till överdrivt, det vill säga, 45 bilder på ett och samma motiv. Häromdagen försökte jag ta tag i det hela. Har dock ingen aning hur många bilder det fanns på disken då, men det jag kan tala om för er är att jag nu är nere i 20 493 filer (bilder alltså.)....... detta är ett heltidsjobb. Well. Jag kan ska ju inte klaga. Vem får inte sommarkänslor när man hittar dessa bilder i mappgömmor? Älskar färgerna och kontrasterna. Får man säga så om ens egna bilder?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0